آقای محمد موسوی بهترین بازیکن تیم ملی والیبال و بهترین مدافع آسیا و سرعتی زن و دفاع وسط کشورمون به خاطر یک سوتفاهم ساده از فعالیت های والیبال محروم شدند و پس از تشکیل کمیته ی انضباطی ایشون به مدت دو جلسه از حضور در لیگ برتر محروم شدند .

اقای داورزنی رییس محترم  فدراسیون والیبال و آقای افشار دوست دبیر محترم فدراسیون والیبال من فکر میکنم اینگونه برخورد ورفتار با آقای محمد موسوی که یکی از بهترین بازیکنان تیم ملی والیبال کشورمون و تیم متین ورامین هستند خیلی محترمانه و شایسته نیست و ایشون یک کم مظلوم واقع شدند .

 

معروفیت یه بحثه محبوب بودن یه بحثه !!!!!!

من فکر میکنم الان والیبالیست ها تو جامعه ی ما یه جوری محبوب شدن و این خیلی حسنه و با هزارها میلیارپول بدست نمیاد !!!!!!!

( تقدیم به بهترینم )

بهترین آهنگ زندگیم تپش قلب توست!!!!!!!!!

آرام ترین تپش قلبم را تقدیمت میکنم تا بدانی آرام بخش همه ی وجودم تویی!!!!!! 

اگه مجبور باشم بین دوست داشتن و یا نفس کشیدن ... یکی رو انتخاب کنم  از آخرین نفسم استفاده می کردم تا بهت بگم دوستت دارم!!!!!!!!!!!

دور باش اما نزدیک من از نزدیک بودن های دور میترسم!!!!!!!!!!!!

عشق مثل کشیدن دو سر یک کش میمونه که دو نفر دارن می کشنش اگه یکی ولش کنه دردش واسه کسی میمونه که هنوز اونو سفت نگه داشته .. !!!!!!!!!!!!

بعضی وقتا دوست داری عشقت کنارت باشه ... بذاره با تمام وجودت اشک بریزی بعد آروم تو گوشت بگه دیوونه من که باهاتم !!!!!!!!!!

باz بوn بی zبوn ی m یگm دوs ت دارm...!!!!!!!!!!!!!

 

عشق را نصیب کسی کن که لایق آن باشد نه تشنه ی آن  زیرا هر تشنه روزی سیراب میشود ... !!!!!!!!!!!!

 

 

                                                                                                                         "همین"

با پایان سال شروع به خانه تکانی کردم .به خانه ی دل که رسیدم محبتت را برداشتم نه غباری داشت و نه کهنه شده بود. مهرت جاودانه در دلم خواهد ماند !!!!!!!

نه زمستانی باش که بلرزانی و نه تابستانی باش که بسوزانی .....بهاری باش که برویانی ....

آسمان را میخواهم برای عبور  جاده باریکست  ماه را میخواهم برای نور راه تاریکست تو را میخواهم برای نظافت عید نزدیکست... !!!!!!!!!!!

آرزو دارم نوروزی که در پیش رو داری  آغاز روزهایی باشه که آرزو داری!!!!!!!!

تو عید میوه ها گرون میشه  قدر خودتو بدون گلابی !!!!!!!!!!

 

سخته  خداحافظی  از مردی بزرگ یا شایدم پدری بزرگ اما به هر حال آقای خولیو ولاسکو به خاطر موفقیت های تیم ملی والیبال ایران از شما و بچه ها سپاس گذاریم  و از صمیم قلب دوستتان داریم  امیدوارم در هر کجای دنیا که هستید موفق و پیروز باشید و هرگز ایران را فراموش نکنید !!!!!!!!!!!

آقای خاص والیبال ایران هر گز فراموش نخواهی شد هرگز!!!!!!!!!!!!!!